Dagje Yuluka - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Dagje Yuluka - Reisverslag uit Santa Marta, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Dagje Yuluka

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Fam

29 Juli 2017 | Colombia, Santa Marta

Iedere ochtend beginnen we ket foto's uploaden, want 's avonds lukt dat niet door de slechte WiFi. De verslagen plaatsen we wel in de morgen, maar de foto's volgen dus later.
Vandaag hebben we voor het eerst deze vakantie helemaal niks gedaan. Eerst lekker ontbeten de verder de dag doorgekomen met lezen, zwemmen, spelletjes en schermpjes. Geluncht hier in Yuluka en even naar het winkeltje gelopen voor chips en drinken. Niet veel te vertellen dus, behalve dat Yuluka echt fantastisch is!
We zitten tegen het Tayrona park aan en het is echt een jungle paradijs. De grote rotsen die je hier in de omgeving ziet zijn hier ook in Yuluka, maar ze worden allemaal gebruikt als bijvoorbeeld trap. Ook in onze kamer steken twee rotsen uit en in de badkamer eentje. Ons terras heeft ook twee uitstekende rosten. Het hostel is dus echt gebouwd om de natuur heen en ze laten alles zoals het is. Zowel links als rechts van ons hutje staat een palmboom vol met cocosnoten en een bananenboom vol met bananen. Overal bloemen en mooie vogels.
Helaas horen kakkerlakken daar ook bij. Eind van de middag hadden we een lekkere tropische onweersbui en dan komt het ongedierte ook meteen mee. Toon heeft een potje kakkerlakkenvoetbal gedaan om al die beesten het terras af te schoppen. Het is hier wel brandschoon, dus daar ligt het niet aan.
Vanavond weer lekker gegeten hier in het restaurant. Alles wat je hier besteld wordt echt helemaal vers gemaakt tortilla's worden gebakken uit deeg, fruitsap is altijd van vers fruit, echt heerlijk!
Nu lekker genieten van de jungle geluiden op ons terrasje en morgen op naar Palomino.

• 30 Juli 2017 - 09:25

Mama En Papa:

We lezen dat het allemaal heel goed gaat. We proberen elke avond om 5 uur jullie tijd te facetimen maar dat gaat wel lukken als jullie verhuisd zijn. Verder gaat alles goed, met Maddox ook. Groetjes van ons.