Op naar Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Op naar Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Op naar Madrid

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Fam

05 Augustus 2017 | Spanje, Madrid

Vanmorgen opgestaan en lekker ontbeten hier in Nueva Granada. Het was ontbijt in buffetvorm met keus uit van alles. Na het ontbijt de rugzakken weer ingepakt en de taxi stond inmiddels al klaar om ons weg te brengen naar het vliegveld. Aangezien we erg op tijd waren hadden ze ons een vlucht eerder geboekt, dus we konden meteen door naar het vliegtuig. Dit gaf ons iets meer tijd op El Dorado AirPort in Bogota om te shoppen en de laatste pesos op te maken.
De vlucht vertrok op tijd en we hebben redelijk wat kunnen slapen.
De volgende ochtend werd het ontbijt geserveerd en dat was voor Claudia, die toch al niet van het ontbijt is, een reden om misselijk te worden en het laatste uur van de vlucht alles eruit te gooien. De medepassagiers werden hier niet heel vrolijk van, maar ach… shit happens.
Toon en Nadia waren ook niet heel lekker, dus het was even de vraag of we Madrid wel in konden gaan.
We werden netjes opgehaald door ons hotel en na wat opfrissen zijn we eerst wat gaan eten op een pleintje vlak bij het hotel. Daarna besloten we toch de stad in te gaan. Eerst op zoek naar de metro en na wat gepuzzel wisten we waar we moesten zijn en waren we snel bij het centrum.
We hebben lekker door de stad gewandeld en hier en daar een terrasje gepikt.
Schone shirts gekocht voor de volgende dag, want werkelijk alles is vies. Het was 38 graden in Madrid, maar we hebben het toch goed volgehouden. Lekker tapas gegeten en toen weer terug met de metro naar ons hotel. We lagen er vroeg in, want een nachtje overslaan hakt er wel in, maar we hebben allemaal goed geslapen en stonden de volgende ochtend dus behoorlijk fit op.
Lekker ontbeten op Barajas AirPort en op naar Amsterdam.
Een kort vluchtje en aangekomen op Schiphol stond onze auto netjes klaar en konden we naar huis.

• 11 Augustus 2017 - 14:28

Eric: