Conclusie - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Conclusie - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Conclusie

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Fam

06 Augustus 2017 | Nederland, Helmond

We hebben drie fantastische weken gehad! Het land van onze kinderen is zo ongelofelijk mooi en de mensen zijn zo verschrikkelijk aardig. In Colombia doet iedereen alles voor je “ con mucho gusto”, oftewel heel erg graag en dat merk je aan alles!
Ieder stukje van Colombia is even mooi, al is alles anders. Van hoge bergen, naar vlakkere gebieden. Van koffie en bananen naar palmen en suikerriet. Van paisos naar indianen.
Alles zo divers, maar alles even mooi. We hebben zoveel meegemaakt dat het maar goed is dat alles hier staat omschreven.
Colombia, te quiera❤️

• 07 Augustus 2017 - 07:47

Reinier En Astrid Boeije:

het was weer echt heerlijk om jullie avonturen te volgen.
    bedankt voor t delen. tot snel in nederland en hoop dat je
    tot die tijd ook met plezier onze verhalen leest!!
    liefs reinier en astrid

• 07 Augustus 2017 - 10:30

Familia Simonetti:

Dank voor alle mooie verhalen en de inspiratie voor een volgende reis!! Groetjes Ben, Linda en Michael

• 11 Augustus 2017 - 14:24

Eric:

Leuk om te lezen wat kulloe allemaal meegemaakt hebben.