Brutale Mail - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Brutale Mail - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Brutale Mail

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fam

30 Mei 2007 | Colombia, Pereira

Beste familie en vrienden,

Op 30 juni gaan wij met ons gezin voor 4 weken naar het prachtige Colombia waar onze beide kinderen geboren zijn. Dit wordt een reis met een dubbele agenda. Enerzijds om onze kinderen hun geboorteland te laten zien en aan de andere kant steun te bieden aan de mensen die dat hard nodig hebben. We hebben intussen allerlei acties op touw gezet, zoals zelfgebakken koekjes verkopen en DVD’s met beelden van Pereira, de geboortestad van onze kinderen, en daar al een leuk bedrag mee opgehaald.

De doelen die we op het oog hebben zijn een ziekenhuis in Viterbo, vlakbij Pereira. We hebben hier foto’s van gezien en kunnen alleen maar hopen dat wij er nooit gebruik van hoeven maken. We denken aan de mensen die daar wel toe genoodzaakt zijn….

Tevens is er in Pereira een opvanghuis voor kinderen waarvan de moeders werken en de kinderen anders alleen thuisgelaten zouden worden. Deze kinderen worden opgevangen en krijgen één warme maaltijd per dag. Voor meer info hierover zie:

Doelen genoeg maar helaas geld altijd te weinig. Onze bedoeling is in Colombia goederen te kopen samen met de kinderen en zo de economie daar te steunen. Je kunt denken aan eten, medicijnen, kleding, toiletartikelen, schoolspullen, enz. Deze artikelen zijn in Colombia veel goedkoper om aan te schaffen, dus kunnen we hopelijk veel doen.

Via deze mail willen we jullie vragen ons project financieel te steunen, zodat we heel wat mensen in Colombia blij kunnen maken. Elk bedrag is welkom, want veel kleine beetje maken een grote berg!

Een bijdrage voor onze hulp kan worden gestort op postbankrekening 9357715 tnv M.C.Raaijmakers te Helmond o.v.v. Hulp aan Pereira.

Vergeef onze brutaliteit en voel je niet verplicht!

Hasta luego y muchos gracias !!!

Toon, Marjolein, Orlando, Claudia Raaijmakers.

P.s. Natuurlijk mag deze mail worden doorgestuurd!