Bogota 24-07-07 - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Bogota 24-07-07 - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Bogota 24-07-07

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Fam

25 Juli 2007 | Colombia, Pereira

Na het ontbijt hebben we de koffers ingepakt en om 10 uur zijn we richting vliegveld gegaan. Daar aangekomen hoefden we gelukkig niet alles uit te pakken in tegenstelling tot andere keren. Toch wel lekker om relaxed het vliegtuig in te gaan. We vlogen met een Fokker 100 en de vlucht duurde maar een half uur. Een kwartier korter dan met de Fokker 50 op de heenweg.
Bij aankomst op het vliegveld stond er netjes een chauffeur van het hotel klaar om ons op te halen. De chauffeur werkt soms voor het hotel, maar we hebben ´m ook al gestrikt voor morgenochtend. Hij spreekt heel goed engels en dat is wel makkelijk. Vanmiddag zijn we naar Maku geweest met de taxi. Dat is een Artesania winkel van 4 verdiepingen. We hebben lekker veel ingeslagen. Daarna terug naar het hotel, spullen afgezet en even naar de supermarkt gelopen. Die is hier heel dichtbij. De kinderen doen het goed en vonden het vliegen weer erg leuk. Het is wel weer even wennen hier. We zitten op een hoogte van 2700 meter hoogte en de hoofdpijn begint dus alweer. Verder zitten we van het platteland ineens in een stad van 8 miljoen mensen. In het hotel zitten nog 2 Noorse families en 1 nederlandse. Het is een echt adoptiehotel en wij zijn de enige die hier op vakantie zijn en dus ook lekker relaxed!
Mañana mas!

• 25 Juli 2007 - 12:51

Tanja Meijering:

Nou, geniet er nog maar heel even van, want zo'n geweldige reis zul je niet snel vergeten. En wat leuk dat jullie het Colombiaanse Nieuws gehaald hebben. Kunnen wij nog wat leren van die Colombiaanse kranten :-)?

Groetjes,
    Tanja

• 25 Juli 2007 - 15:06

Stella Y Albert:

Hola recordada familia,

Nos alegra mucho saber que ustedes están en éstos momentos en Bogotá y sin problemas. Qué bueno!!

Increìble todas las experiencias y aventuras vividas en Colombia. Esto será un recuerdo bello e inolvidable.

Los felicito y les estamos muy agradecidos por ésta idea tan linda que han podido realizar con mucho éxito.

Muchas de las personas que ustedes ayudaron allá en Colombia están muy contentas y orgullosas (nosotros también) de saber que en éste mundo existen personas muy buenas como ustedes. Que Dios los bendiga.

Majorlein; tus cartas contando las aventuras vividas, las fotos bellísimas, han hecho que (yo) ame (amar) más a Colombia y me sienta muy orgullosa de ser Colombiana y con el compromiso de animar a otras personas como ustedes para que se pongan la mano en el corazón y ayuden a éstas ínstituciones que están casi olvidadas.

Un abrazo', disfruten un poco en Bogotá y hasta pronto.
    B U E N V I A J E!!!!!

Stella, Albert Elkin y Dennis

pdta: Comprendes todo???

• 25 Juli 2007 - 18:27

Claudette:

Hoi

We genieten erg van jullie prachtige verhalen en ongelooflijk ontroerend. Geniet nog maar even lekker van al dat bijzonders.

Groetjes Claudette en de rest
    dikke kus voor Claudia van Hanne