Kokomo Beach - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Kokomo Beach - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Kokomo Beach

Blijf op de hoogte en volg Fam

28 Juli 2012 | Curaçao, Willemstad

Een verassingsbezoekje aan Gerrit stond vandaag op het programma. Om 10 uur zaten we al in de auto en gingen we op weg naar Emmastad. Daar aangekomen was Gerrit er niet, maar Max was er wel. Max is een achterneef van Gerrit die er logeerde en wij kennen Max nog van ons bezoek aan Gerrit in 1996 toen Max 4 jaar was.
Na 5 minuten kwamen Gerrit en Hans aan en het was weer een warm welkom! We zaten al snel aan een koude Polar, de enige plek ter wereld waar we om 10.30 uur aan het bier zitten is bij Gerrit. Heerlijk! We hebben uitgebreid bij gekletst en rond 12 uur zijn we weer vertrokken naar ons huisje om de zwemspullen te pakken.
Vandaag gingen we naar Kokomo Beach, een nieuw strandje op het oude Vaersenbaai. Het was er heerlijk, een lange steiger het water in, een vlonder om naartoe te zwemmen en helder blauw water. We hebben heerlijk geluncht op het strand en zijn lekker blijven hangen tot de zon onder ging om 7 uur. Wat is dat toch heerlijk, Orlando en Claudia vermaakten zich prima met een heel stel Antilliaanse kinderen en wij met een biertje.
Onderweg naar Kokomo hebben we nog Flamengo's gezien en verder bestond de dierendag deze keer uit een kolibrie, leguanen, blauwblauw's, een pelikaan, krabben en natuurlijk weer heel veel vissen onder water. Vanavond zijn we de dag geëindigd bij de Mac, de kids daarna nog even lekker gezwommen bij het huisje met de buurmeisjes en nu liggen ze heerlijk te slapen. Morgen de laatste hele dag...

• 29 Juli 2012 - 08:47

Linda Simonetti:

Ook een lange reis eindigt een keer, maar wat hebben jullie veel gedaan en veel genoten. Het was fijn "onze reis nog een beetje te rekken" door jullie reisverslagente lezen. Goede en veilige reis terug en daarna snel maar weer eens afspreken :-) Groetjes, Linda, Ben en Michael

• 29 Juli 2012 - 15:56

Barbara De Winne:

Dank je wel dat we mee konden genieten van jullie mooie reis.
    Een hele goede terugreis en tot ziens in Nederland.
    Groetjes, Peter, Kevin, Dairon, Jhon en Barbara

• 29 Juli 2012 - 17:52

Sandra:

Goede terugreis! Kunnen we onder genot van biertje mijmeren over nieuwe reizen!

• 29 Juli 2012 - 19:37

Reinier En Astrid:

Hee hallo daar, hier vanaf een zonnig terras weer even lekker inloggen en jullie verslagje lezen. Kokomo beach is nog onbekend terrein ... Zal vast heerlijk zijn . Daar heb ik ooit gedoken bij vearssenbaai met manouk en een manta en een zeepaardje gezien...zulke dingen vergeet je echt nooit. Morgen nog even genieten. Voor jullie. Vandaag hebben we een heftige wandeling gemaakt door gorge de la nesque... 7,5 km klimmen en dalen langs afgronden en rotsen. Geweldig leuk. Wij hebben nog een paar dagen te gaan. Hebben absoluut geen zin om naar huis te gaan maar kijken er wel naar uit om jullie verhalen en foto,s en films te zien en te horen.morgen checken we nog ff voor nieuws...liefs uit bedoin.

• 29 Juli 2012 - 21:14

Stella -Albert:

Hola querida familia!!!Qué tal???

Wij hebben genoten van jullie spannende en leuke verhalen. Vooral voor Claudia en Orlando een onvergetelijke reis. Geweldig. Jullie hebben heel veel gedaan en gezien en Colombia. Heel erg knap. Geniet van de laatste dagen en als jullie tijd hebben horen wij graag jullie avonturen bij ons thuis met een heerlijk pittige maaltijd a la Stella.

Buen viaje y que disfruten al máximo los últimos dias en la Isla.

Un abrazo rompehuesos de Elkin, Dennis, Albert y Stella.

Besitos para Claudia y Orlando.:-*