Reisdag Pereira- Curacao - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Reisdag Pereira- Curacao - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Reisdag Pereira- Curacao

Blijf op de hoogte en volg Fam

26 Juli 2012 | Colombia, Pereira

Vanmorgen moesten we vroeg opstaan, want we hadden nog niets ingepakt. Dat viel niet mee na een gezellige avond gisteren. Uiteindelijk is het ons gelukt om op tijd klaar te zijn en ook nog even lekker koffie te kunnen drinken. Om 9.30 uur kwam Patricia afscheid nemen en later kwamen ook Estella en Jacobo. Weer heel vreemd om afscheid te nemen van iedereen op de finca. Om 9.45 vertrokken we richting vliegveld waar we om 11 uur een vlucht naar Bogota hadden. Er was een strenge controle van bagage, maar omdat we haast hadden om de vlucht te halen mochten we toch vrij snel doorlopen. Na het inchecken werden we naar de kassa gestuurd om tax te betalen, maar dat hoefde niet omdat de kids Colombiaans zijn. Leuke meevaller! Het was even racen om de vlucht vervolgens te halen, maar het is gelukt! Na 50 minuten vliegen waren we al in Bogota en we hadden vrij snel de bus gevonden naar het internationale vliegveld El Dorado. Alles verliep erg soepel, wat betekende dat we veel tijd over hadden om te wachten. De vlucht naar Curacao duurde 1.50 minuten en verliep minder bumpy dan de vlucht ervoor. Toen we op Hato aankwamen was onze auto er al en ook hier weer een leuke meevaller. De Colt zag er veel beter uit dan we verwacht hadden en al snel waren we op weg naar ons appartement. Dit hadden we snel gevonden en ook dit was veel mooier dan we hadden verwacht. Een heel gezellig terrasje voor ons, luxe keuken, warm water in de douche en last but not least..... Een echt riool, dus we mogen hier wc-papier door het toilet spoelen!
We zijn eerst even boodschappen gaan doen en waren te moe om uit te gaan eten, dus we hebben voor het eerst in 4 weken gekookt. Het Colombiaans eten is lekker, maar wel wat flauw, dus we wilden wat pittigs. Het werd hete kip, maar omdat er geen kip was is het hete biefstuk geworden. We hebben gevreten en knapten er allemaal van op. Nu zitten we lekker aan de koffie, Orlando en Claudia liggen plat en hebben we zin in een leuk strandje morgen om lekker te gaan zwemmen en snorkelen.

• 27 Juli 2012 - 23:01

Reinier En Astrid:

Lekker nog ff alles een beetje laten zinken en relaxen op t lekkere eilandje.genietber nog van...