Weer thuis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Fam

02 Augustus 2012 | Nederland, Helmond

Maandagochtend hebben we lekker doorgebracht bij ons huisje. Beetje zwemmen, beetje lezen en natuurlijk inpakken. Nog even een lekkere lunch met papaya gehaald bij Centrum en we waren klaar voor de terugreis.
De auto konden we afleveren op Hato, dus dat was goed geregeld. We waren er op tijd en konden aansluiten in de lange rij van wachtenden om de koffers kwijt te raken. Toen dat was gebeurd ging de rest vrij snel. Nog even snel wat geshopt en toen konden we al instappen.
Toen we goed en wel waren vertrokken en na ons eerste drankje kwam er plotseling turbulentie..... En niet zo'n beetje! We werden alle kanten op geschud en hoopten heel hard dat het snel over was. Zelfs de stewardessen moesten vast, zo hard ging het tekeer. Gelukkig duurde het niet zo lang en is het de rest van de vlucht rustig geweest. We hebben zelfs nog wat kunnen slapen.
Om 7 uur 's morgens kwamen we aan op Schiphol. De koffers kwamen vrij snel en om 8 uur hadden we de trein naar Eindhoven. Er ging geen rechtstreekse trein, dus we moesten via Utrecht. Dat is niet fijn met alle koffers, rugzakken, enz. Maar goed, we gingen er voor. OP Utrechta hadden we al snel een trein naar Eindhoven, maar helaas reedt deze niet verder dan Den Bosch ivm een ongeluk op het spoor tussen Den Bosch en Eindhoven. Toen hebben we maar naar Opa Caravan gebeld of hij ons niet kon komen halen in Den BOsch en gelukkig was dit geen probleem. Toen we echter net voor DEn Bosch waren werd er omgeroepen dat de trein toch ging doorrijden naar Eindhoven. Was opa dus voor niets gekomen!
Conclusie: In 4.5 week Colombia en Curacao is alles wat betreft vervoer fantastisch verlopen en we zijn weer in Nederland en alles gaat niet zoals we willen! Misschien kunnen we hier nog wat leren van Colombia:-).

We zijn nu weer thuis, de was is gedaan, de katten weer aan ons gewend en het gewone leventje kan weer beginnen. Vreemd na zo'n ongelofelijke reis! Het land van Orlando en Claudia hebben we voor een groot deel kunnen zien en vooral de Colombianen hebben we in ons hart gesloten. Wat een vriendelijke, hulpvaardige en geinteresseerde mensen wonen er in dat mooie land!
We hebben met recht de reis van ons dromen gemaakt en gaan hier nog lang van na genieten!

• 03 Augustus 2012 - 10:49

Welkom Thuis!:

We hebben genoten van jullie reisverslagen.
    M&M, Sofie en Oscar.

• 05 Augustus 2012 - 22:13

Stella-Albert:

Hola querida familia... Bienvenidos!

Ja Marjolein, wat een onvergetelijk , avontuurlijk en mooie reis hebben jullie gemaakt. Mooie ervaring voor jullie maar special voor Claudia en Orlando. De reisverslagen vond ik hartstikke leuk, wij hebben er van genoten. Ik vind heel erg knap hoe jullie de reis hebben in elkaar gezet.

Rust nu eerst maar eens lekker uit.

Un abrazo y besitos para Claudia y Orlando.

Albert,Stella