Rondje eiland - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Rondje eiland - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Rondje eiland

Blijf op de hoogte en volg Fam

29 Juli 2012 | Curaçao, Willemstad

Op ons laatste dagje stond Grote Knip op het programma. Dit is misschien wel het mooiste strand van Curacao en op zondag een strand waar de Antillianen met hele families naartoe komen om te chillen, bbq-en en samenzijn.
Het was al druk toen we kwamen en toen we een plekje met een beetje schaduw onder de palmboom hadden gevonden ging Orlando eerst van de rots springen. Deze rots is behoorlijk hoog en de lokale jongens zijn vooral hier te vinden. Orlando sprong gelijk en had later de smaak te pakken. Claudia was vooral in het water met haar snorkel en zwemband. Wij lagen lekker onder de boom omringd door bbq-lucht van alle kanten. Je zou er honger van krijgen. Gelukkig hadden wij krentenbollen:-)
We hebben het volgehouden tot een uur of 4 en toen begonnen de meeste mensen behoorlijk wat last te krijgen van al de Polar die in het water werd gedronken. We zijn rechtstreeks naar ons appartement gegaan en daar hebben de kids nog lekker gezwommen.
Vanavond hebben we gegeten bij Pirate Bay, oftewel de oude Hook's Hut, en dat was een super afsluiting van onze reis. Het eten was heerlijk en de mojito smaakte ook weer erg goed! Orlando en Claudia hebben met de lokale kinderen vis gevangen op de steiger.
Met de voeten in het zand aan zee, wat een afsluiting!

We zijn wel tot de conclusie gekomen dat we de mooiste reis van ons leven hebben gemaakt. Er is werkelijk niets tegengevallen, we kunnen zelfs niet kiezen welk hotel nu het leukste was. De kinderen hebben het super gedaan en volop genoten en nu is het tijd om Curacao te gaan verlaten en naar huis te gaan. Morgen nog een ochtendje zwemmen bij ons huisje en dan op naar het vliegveld. Het is goed zo!

• 30 Juli 2012 - 15:14

Tamara:

Leuk om jullie reisverslag dagelijks te lezen, echt indrukwekkend wat jullie allemaal gedaan en meegemaakt hebben. Die herinneren, samen met de vele foto's die jullie vast gemaakt hebben neemt niemand je meer af!!

Goede terugreis, ik spreek je binnenkort wel weer.

groetjes Tamara