dinsdag 03-07-07 - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu dinsdag 03-07-07 - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

dinsdag 03-07-07

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fam

03 Juli 2007 | Colombia, Pereira

Gisteren een relaxed dagje gehad. Toch wel wat last van het tijdsverschil, dus vooral gezwommen en in de hangmat gelegen onder de grote mangoboom. Wel met het risico dat je er eentje op je kop krijgt. Verder een klein wandelingetje gemaakt en onderweg sinaasappels uit de boom geplukt. Och, wat hebben we het slecht. De kinderen vinden het erg leuk en zijn niet uit het zwembad te slaan. Claudia is vriendjes geworden met 1 van de honden hier die ze Pluisje heeft gedoopt en ze hebben al paard gereden. De koffers zijn intussen ook terecht. We hebben een fles Brandevoorter Genot (kruidenbitter) meegenomen voor de mannen hier, maar helaas had deze gelekt in de koffer net op een witte broek en een wit jurkje. De huishoudster Luz heeft het meegenomen en alle vlekken eruit gekregen met zeep, warme melk en suiker. Misschien een tip voor anderen?????
Tevens verraste Cesar ons met jullie kadootje Ben en Linda en het gaat ons zeker smaken:-)
Nu gaan we naar het koffiepark met nog 2 andere gezinnen en we hopen morgen foto´s op de site te kunnen zetten. Hans en Ellen, het andere gezin hebben nl een laptop bij zich met een SD-slot en dat zit niet op deze PC, dus daar gaan we even gebruik van maken.
Verder is iedereen hier een beetje sjaggie na het verlies van Colombia gisteren. De mannen hebben samen de wedstrijd gekeken bij Moises en dat was errug gezellig!

Hasta Mañana!

• 03 Juli 2007 - 22:57

Ben En Linda:

Proost!! Hik!!
    Wij hebben vanavond het laatste restje Aguardiente opgemaakt samen met Rob en Wendy van Kasteren. Misschien zien jullie die ook nog op de finca. Zij komen 20 juli met hun 7 maanden oude dochtertje Valery die ze 12 juli in Bogota krijgen.
    Liefs Ben, Linda en Michael