Rustdagje Divanga - Reisverslag uit Taganga, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Rustdagje Divanga - Reisverslag uit Taganga, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Rustdagje Divanga

Door: Fam

Blijf op de hoogte en volg Fam

11 Juli 2012 | Colombia, Taganga

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen. Het was nodig na twee nachten hangmat. We hebben ontbeten met vers fruit en maracuya-sap. Heerlijk begin van de dag. Vandaag hebben we rondgehangen hier bij Divanga. De kinderen hebben lekker op hun ipod gezeten, die ze in Tayrona Park hebben moeten missen. Verder een beetje zwemmen, lezen, kletsen met andere mensen, chips eten, biertje drinken. Toon en ik hebben genoten van een massage door Pedro in Casa Divanga, heerlijk! We zijn onze dag goed doorgekomen.
Aan het eind van de middag zijn we even het dorp ingelopen en rond gewandeld. Lekker bij de winkeltjes gekeken en naar de ondergaande zon in de zee. Wat een leven! We ontdekten een hele papegaaienkolonie in de boom boven ons en hebben ons ogen uitgekeken. We hebben later lekker in Divanga gegeten, spelletjes gedaan en nu is het bedtijd. Morgen op naar Medellin.