Relax dag - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Relax dag - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Relax dag

Blijf op de hoogte en volg Fam

23 Juli 2012 | Colombia, Pereira

Ons verslag van gisteren kwam deze keer iets later, want gisteravond had waarbenjij.nu besloten de website aan te gaan passen. We hebben nu dus een nieuwe lay-out, waardoor onder andere onze profielfoto niet meer past, tenminste... op de ipad. Ook zaten er geen foto's bij, want de app werkt niet meer. We hebben een mail gestuurd naar waarbenjij.nu voor meer info, maar daar wachten we dus nog op. Nu dus weer een verslagje zonder foto's.
Vandaag bleven we lekker op de finca, want een andere familie was met Cesar op pad. We konden dit wel even gebruiken, na weer een lange dag gisteren. We hebben lekker gezwommen, gezont, gelezen, enz... Het middageten bestond uit hotdogs met chips, het lievelingseten van Orlando en Claudia op de finca. Verder hebben we lekker ons gekochte fruit opgegeten. Mango's en ananas. Dat smaakt toch echt veel beter hier dan thuis.
's Middags hebben we wel een kwartier zitten kijken naar 3 geel met zwart vogeltjes die op de rand van het zwembad zaten en een voor een een duikje namen. Echt een heel mooi schouwspel om te zien. Helaas moeten de foto's even wachten.
Verder hebben we even geskyped met opa en oma Caravan en met Reinier en Astrid. Wat makkelijk om zo ver weg te zijn en toch ook weer even heel dicht bij.
Het was dus een lekker ontspannen dagje met weinig te vertellen. Morgen weer meer!
We genieten intussen wel enorm van alle reacties. Heel erg leuk om te zien dat de verhalen gelezen worden en gewaardeerd!

• 24 Juli 2012 - 07:44

Hans En Ellen:

Heerlijk om zo een dagje te kunnen genieten op de finca. Na al die uitstapjes is dat wel nodig. Wij genieten nu van het heerlijke warme weer, al moet er nog wel gewerkt worden. We kijken uit naar het verslag van morgen. Liefs van ons

• 24 Juli 2012 - 08:07

Linda Simonetti:

Gelukkig kan ik me zonder foto's nog heel goed voorstellen hoe het is ;-) Wat een bijzondere dag hebben jullie gisteren gehad. Zal voor Claudia zelf ook heel fijn zijn. Btw. wij hebben ook een mail gestuurd naar waarbenjij.nu want al onze foto's staan plots in omgekeerde volgorde op de site en we kunnen de volgorde niet aanpassen. Bij het voorbeeld dat je op het scherm kunt maken van het fotoboek dat we af willen laten drukken, staan helemaal geen foto's. Hopelijk wordt alles snel opgelost. Veel plezier met alle plannen van vandaag. Groetjes Linda, Ben en Michael

• 24 Juli 2012 - 11:43

O & O:

Jullie hebben een leuke spannende en ook emotionele reis. Zeker voor Orlando en Claudia moet dit het einde zijn Colombia het land waar ze zijn geboren. Geniet nog van jullie verdere reis naar Curacao en tot ziens,
    Groetjes, O & O