Termales van Santa Rosa de Cabal - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu Termales van Santa Rosa de Cabal - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Fam Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Termales van Santa Rosa de Cabal

Blijf op de hoogte en volg Fam

24 Juli 2012 | Colombia, Pereira

Tijdens het ontbijt genoten we weer van de vogeltjes buiten en leguaan op het dak, tot de hond van familie van Cesar voorbij kwam en een schattig eekhoorntje te pakken had. We vrezen dat deze het niet heeft overleeft... Tot zover de natuur op de finca.
Na het ontbijt zijn we met een bus richting Santa Rosa de Cabal gegaan. Er zijn daar warm waterbaden met water uit de vulkaan. We reden over weer een prachtige weg er naartoe. Deze keer gingen we naar een andere als vorige keer en zo mogelijk nog mooier. De baden waren aangelegd, maar er was een prachtige grote waterval met koud water waar je naartoe kon. De natuur daar is zo mooi, met planten die je nergens anders ziet. De baden hadden alledrie een andere temperatuur, maar gemiddeld 40 graden. Echt heerlijk om daar in te hangen. Orlando ging iedere keer van de koude waterval naar het heetste bad, maar hield het dan ook niet langer uit dan 2 seconden. Het was weer een heerlijke dag. De rest van de middag hebben we lekker rond gehangen op de finca.
Deze avond kwam Gloria ons verwennen met een manicure/ pedicure. Heerlijk! Claudia en ik zitten weer mooi in de lak en het eelt van Tayrona-park is ook weer weg. Wel leuk om haar weer te zien na 5 jaar en het was weer net zo heerlijk!
Nu lekker ontspannen naar bed en op naar de laatste dag op de finca...